Yes!

Vågen går åt rätt håll! 15 kg kvar sen ä ja nöjd! :D
Går minst en Promenad om dagen nu!
O går på diet. Mycke nyttigare o är inte alls lika godis sugen längre! =)
Går ju med hästarna också nu när inte hovslagaren har kommit ÄNNU! 
Blir motion de också! ;) På sönda ska ja träna för Sandra.
Eftersom de är i ridhuset så gör de ju inget om kan inte han en sko mindre.
Bättre underlag för fötterna.. =)
Han även beställt licens för han med.. Hade ju jag glömt bort! (a)
Tur att jag har Elin Dahlström! :) Hjälper mig mycket som tur är! *andas ut*
För jag är ju helt borta i detta! ;) hahah

Nu på morronen har jag tagit ut hästarna. Fick ju springa tillbaka i hagen o öppna balen. :P
Körde in balen med traktorn helt själv! Va ju riktigt stolt i går ju! ;)
Har bara kört lite med Jimmy hemma. Men nu va de o få med sig en hel bal också!
Va på bakhjulen en sväng men sen jäklar så fick de fram! :D

Kom hem från hästarna så ringer mobilen o ja ska på jobb =)
Men började inte direkt så han gå en promenad o duscha o småplocka hemma! =)
Nu äter ja lunch o sen åker ja t torsby o jobbar några timmar lite lön iaf! =)

Ha en bra dag med er! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0