Underbar dag!

Som rubriken lyder! ;) mår allmänt GÖTT idag! Bara flyter för tillfället!  =)


bokad för mycket jobb framöver! o på freda är de möte i sunne hoppas på de bästa! =)
Så blir de en lugn tur på finalas idag. Men får se hur de blir med lugn! ;) blåser ganska mycket! ;) 
Longerade han igår, Har aldrig gjort de innan på han. o han fjanta sig riktigt mycket!
Men kul å se! ;) stod på bakbena, hoppa jämnskutt o bocka så detta va lajbans de! ;) hahah

Har ju allt i stallet helt själv nu. De är lite kämpigt men pappa hjälper mig mycket också! (Som tur är!)
Men har kommit på ett system som funkar!
* Pappa ger frukost,
* sen kommer ja o tar ut dom.
* Åker o tar in dom när ja ska ut o ri,
* o kväll ser vi vem som är manad! ;) hahah

Nu har jag suttit o fixat en pärm åt mig. Som jag har alla papper i. som, löner, räkningar o sånt =)

Är så lycklig!
Har bästa pojkvännen som finns! Han hjälper mig mycket han med! :*
Allt bara rullar på med Finalas! =) Han sköter sig för de mesta! ;) hahah

imorron blir de ingen ridlektion! avbokar o åker hem t ambjörby o firar Jimmys lilla syster! som fyller 12 år! =)

Måste ju säga att ja ser mer Ambjörby som mitt hem än här i Bjälverud! :P
Men nu ska ja dra till stallet när ja sluta så tidigt så ja hinner se lite ljus! ;) Hejsvejs! =)






Kommentarer
Postat av: josefine

Kul att du trivs i ambjörby! :-) kram

2012-03-08 @ 08:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0