ligger lågt...

Red ju Izza på lektion i tisdags, övade på avbrott från galopp till skritt på mitten av varje långsida, sen dan skulle vi fatta galopp igen (som enkla byten) och varannan gång skulle vi fatta förvänd galopp! Izza skötte sig, och jag är nöjd med passet :) Hon var något stark och lite "nonchig" men hon blev väldigt fin och uppmärksam mot slutet! :) Vänstergaloppen var jättefin idag!
Tack Elin för att jag fått sköta din fina pålle! :)

I måndags var jag även till ATG med Spirit, och jag får börja sätta igång honom!! :D Jätteskönt, men alt går ändå inte riktigt så bra... :(

Taggar branäs med Linnea och Felicia i morron! Pernilla är så söt och tar hand om min kuse! ♥


älskar dig vad som än händer killen <3

Kommentarer
Postat av: karolina ståhlberg - hästblogg

hej! följa varann via bloglovin? kram! :)

2012-03-03 @ 17:13:53
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0