Dream team (y'

Varit ovh ridit Spirit idag, och Linnea B följde med ut på Jymmisen :) Han har blivit så sjukt mycket finare nu när jag börjat sätta igång honom! "vilan" eller vad man ska kalla det var nog bra för honom :)
När vi var klara i stallet så åkte vi till Vera och satt i stallstugan och hade lite lagsnack, vi, alma, linnea, och ebba ;) Passa er för Dream-Team i div. 3 ponnydressyr ;) Vi fann riktigt bra lag-kläder och täcken mm! Och flummade en del ;)

Nu sitter jag här med Lövenhamn och är glada över att Top Cats kom 6:a i mello!!!! :D Sjukt bra jobbat för och vara torsbyslor ;) haha, nej då dom ä grymmast!!!

I morron ska jag morgonfodra och släppa ut hästarna i stallet :) Sen ska jag ner till ridskolan och träna med Ruffe :) Ska ju på team värmland, uppsutten träning till helgen :D Ruffe på lördag och Jymmisen på söndag :)


Söta Ruffe-Puffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0