Sofia här!

Eftersom vi har haft läsare här varje dag ända sen vi slutade skriva, så får vi vel börja igen då.. ;)

Jag heter som sagt Sofia Welenstrand och fyller 15 år :) Innan våran bloggpaus så red jag mestadels nordsvensken Jymjym, och Bris. För tillfället sköter jag fortfarande Bris ca 2 dagar i veckan. Bris är en halvblodsvalack på 23 år, men pigg som en 3 åring! Jag rider inte Jym Jym regelbundet längre, men har en egen ponny som heter Spirit! Spirit står uppstallad i stallet där jymjym står så jag får träffa älsklingen ändå :)

Min ponny heter som sagt Spirit och är en korsningsponny (imp. dk.) med 50% new forest, 25% fjording och 25% halvblod. Han är en valack på 144 cm, född 1999 och okänd härstammning! Jag köpte honom december 2011, så jag har haft honom i lite mer än en månad. Men i förra veckan fick han några olyckliga sparkar i hagen! (tror vi) Så just nu är han halt, och vi ska ner och röntga honom i morron...

Vi hörs! ;)


Fina Jymjym <3


Fina Brisse-man <3


Spirit!

Alskade underbara ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

Ska du vara med i lag till våren? Vilka ska vara med i laget ? Kan du berätta lite om hästarna och ryttarna som ska vara med i ditt lag sofia ! Jätte kul om du svarade :)

2012-01-30 @ 20:15:18
Postat av: johanna

Ska du vara med i lag till våren? Vilka ska vara med i laget ? Kan du berätta lite om hästarna och ryttarna som ska vara med i ditt lag sofia ! Jätte kul om du svarade :)

2012-01-30 @ 20:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0