Hej på er alla igen!

Hejhej! som sagt nu kör vi igång med bloggandet efter vår långa paus! =)

Jag heter då Linnéa Uddström. Fyller 20 år i November. :)
Innan bloggpausen så red jag mycket på klubben, hade stalljour varannan helg.
I början av september började jag ta hand om Finalas på heltid! =)
Så nu rider jag en gång i veckan på lektion, oftas med finalas.
Stalljour har ja bara en gång i månaden nu. Vilket är såååå skönt! Men de är inget fel på de.
Bara att de tog så mycket tid för finalas, och jag blev tröttare ju längre de gick.
är ju mycket i ambjörby nu så flytt så småningom blir de nog =)
Jobbar som vikarie på Torsby Kommun inom dagis! =) Nu har jag praktik också. Nog pratat om mej ;)

Finalas nu då, han är en Hannoveranare på 12 år
Ägaren heter Evelin. Hur mysig som helst! Så glad man fick hjälpa till!

Så han har blivit min Stora ögonsten! =)



Vi ska nu under våren börja tävla! Vilket blir min debut eller aa våran debut! ;)
vi har kommit med i Div III laget! Vilket kommer bli så himla kul! :D
det blir LB:0, LB:0 och LB:1 med laget men sen åker ja på egna tävlingar också kan jag nog tro =)


Räcker nog för denna gång! Så hörs vi! =)


Kommentarer
Postat av: Malin

hej! Å vad kul att ni har börjat blogga igen! :D linnéa hästen du har nu är ju verkligen fin! Vill veta mer om honom! :D

2012-01-31 @ 12:29:32
Postat av: johanna

va, bor du i ambjörby? :o

2012-01-31 @ 15:39:34
URL: http://ttypjohannaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hejsan hoppsan! =)

Malin. kan väl göra ett inlägg om han snart! =)



Johanna. Bor där på helgerna nu. å kommer flytta upp dit när ja får körkortet =)

2012-01-31 @ 17:12:32
URL: http://torsbyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0