fråga, ?

Det var en som frågade om jag skulle vara med och rida i lag i år :) Ja, det ska jag!
Eftersom jag inte vet hur det är med Spirit nu, och eftersom jag inte har ridit in mig på honom än så ska jag få låna Lotta Lindbergs ponny Meteor :) Och om han blir såld så tar jag min egen eller lånar någon annan ponny!

Jag och några kompisar ska starta ett div 3 lag i dressyr :) (inte samma lag som linnea) Så vi i laget blir förmodligen; Linnéa Boåsen på Bakari (hennes egen), Linnea Lövenhamn på Miss moneypenny (hyr henne), Ebba Fürst på Pride's supergirl (hennes egen) och Alma Lundqvist på Morning star (hennes egen) :) Och så jag på Meteor ;)

Det blir min och Linnea L's första lokala start någonsin! Ebba har tävlat upp till regional förut. Linnea B gör sin andra lokala start och Alma tror jag har tävlat ett par gånger innan :)
Detta blir spännande!! Jag har iaf tävlat upp till LA på klubbnivå, och det ska bli jättekul att få komma utanför ridskolan och tävla! :)

Linnea-Mysan  ~  Jag-Meteor  ~  Linnéa-Bakari


Jag-Meteor


Alma- Marre (hoppas det avr ok att jag lånade bilden?)


Ebba-Gullan

Nu kör vi brudar ;)



Kommentarer
Postat av: amanda p

kommer vi fy se er 5 under många tävlingar framöver i vår , iaf dig ?!

2012-01-31 @ 12:43:33
Postat av: Alma

haha :D

2012-02-06 @ 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0