ATG...

Var till ATG i karlstad idag med Spirit och kollade upp honom. Han har ju varit halt och dålig nu ett tag, så vi åkte ner och kollade honom... Han hade 2gradig hälta höger bak, och 2 ''fickhål'' som låg intill gaffelbenet resp. hasen. Så vi röntgade på de ställena för att kolla att det inte var sprickor mm... Vi fann ingenting, men däremot så fann vi att han hade spatt!!!!! :( Ganska lindrig dock, men ändå! Jag har haft honom i drygt en månad! Jag vet inte vad jag ska ta mig till :( Vet inte riktigt än hur jag ska göra... Han gick igenom en besiktning i oktober ifjol och en besiktning innan jag köpte honom i december, U.A båda gångerna! Min älskade underbara lilla ponny :'( ♥

Så som ni förstår mår jag inte så jätte gött just nu... Undrar när jag kommer smälta det här?


Precis när jag hade tatt in honom dagen då han blev skadad.


Drogad.se @ kliniken


min älskade skatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Petra Dahlén

Nej usch, hoppas det går bra med honom! Hade en träningshäst som fasnade i stenar och skar upp båda bakbena som sedan fick vara i norge på klinik i flera veckor. Och nu är hon helt återställd.

2012-01-31 @ 21:21:01
URL: http://petradahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0