uppdatering

hejsvejjs! =)
nu blir de en uppdatering sen ja skrev sist..

Torsdag. jobba 9-18 direkt till stallet mocka göra mat o lasta in Finalas i transporten.
ska lasta ur han vid ridskolan o han har trampat sönder transportskyddet o drag lös skon..
fick av han skon o kolla såret! bara ytligt som tur va! =)
Lektionen gick hur bra som helst! super nöjd över skrutten! =)

Helgen va ja hemma i ambjörby. Jimmy drog med mig till kossan :P hahah
kul o lära sig något nytt! :D men luktar ju så illa i början! ;D hahah
Glömde ju datorn i Bjälverud. Så hade inge lösenord till blogg.se. Så blev en lugn helg.

Finalas fick ju vila i helgen för skon va ju av.. Men hovslagaren kom igår!
Idag jobba ja 9-17 sen ut o rida =) Tog de ganska lugnt efter några dagars vila.
men kände på traven o de kändes hur bra som helst!
Kom ihåg va Sandra sa i Torsdags så tänkte jag skulle testa! ;)
Så tog skänkelvikning med några ökningar i den o taxtraven försvann! :D
Något ja börjar med direkt i fortsättningen. så försvinner han nog ganska fort framöver! :D






Kommentarer
Postat av: johanna

ni uppdaterar ju aldrig ... slutar snart å läsa som jag vet att många har gjort nu !

2012-02-14 @ 17:32:17
Postat av: Linnéa

Jag uppdaterar iaf. Sen om inte sofia gör de så är de inte mitt fel! =)

2012-02-14 @ 20:10:14
URL: http://torsbyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0