typ, hej.

Haha, FÖRLÅT va jag har skrivit dåligt! Men har fan ingen motivation till nånting alls för tillfället... Allt bara skiter sig för mig. Fan.

Aja, skärpning nu!
Spirit blir långsamt bättre och bättre! Har börjat att gå längre promenader nu, och även börjat tömköra honom (vilket han tycker är jättekul!) nu när jag inte kan rida.

Men har nog jobbigaste beslutet någonsin framför mig.

Hade ju Jym Jym på lektionen i torsdags, och jag lever på den känslan jag fick än!!! JÄVLAR VA FIN HAN VAR! Galopparbetet var jättebra! Och fick verkligen den där passage-känslan som jag ville när vi gjorde en övning, och fick även till ett par RIKTIGT bra piaff-steg! Och vilka ökningar jag fick!! Haha, jag är fan helt till mig! Bästiii ♥

hörs, jaoo.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0