Svårt val!

Va o fira bästa bror idag! =) <3
Gjorde allt klart i stallet så de skulle va bara ut o rida när ja kom hem! =)
Men... Så klart ska de börja blåsa o snöslask! ja som ville ut! =(
Får ta nya tag imorron o ut o rida =)

Idag på praktiken kom min handledare.. sätte oss för o prata..
På fredag den 2 mars, ska ja till sunne o speeddejt... hahah!
Nej men ska se om man ska gå som lärling.. inom omsogen.
Då ska ja börja i sunne!... Gå där i 3 månader, sen har jag även sommarjobb...
Är de rätt val? känns jobbigt o välja! Men man måste ha pengar! =(
Har ju inget annat från 13de mars..
Vill bara ha hem Jimmy nu så ja får prata ut mig med han! <3

Är kanske inte så stor skillnad på dagis o äldervården?
Båda ställen har ju vissa blöjor! HAHAH

Ska börja med att även ta ut Hästarna ju framöver på vardagarna.. =)

Man får ju en bra start på dagen av skruttarna iaf! =) Finalas gnägga ju stort imorse när ja kom med frukosten!
De värmde ju rätt så mycke i hjärtat mitt! =')


Kommentarer
Postat av: Ingela H

Alltid bra, nyttigt och roligt att prova på något nytt. Även om det skulle visa sig vara mindre roligt så är du iaf en erfarenhet rikare och det är alltid bra! :-)

2012-02-24 @ 13:21:25
Postat av: linnéa Uddström

Ja ingela. det är ju de, en erfarenhet. Men är ju barn jag vill jobba med.. men är bara ett halvår så är väl bara o kämpa på! =)

2012-02-25 @ 11:04:00
URL: http://torsbyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0