prov och mera prov.

Som rubriken lyder :p trist! Så sitter hemma och pluggar typ hela tiden, när jag inte sitter i skolbänken, sover eller är i stallet :p

Tömkörde Spirit idag, och han var superduktig! :) Han har ju bara fått blivit ledd i grimman på ridbanan i typ 2 veckor nu, så när jag kom med tränset skulle han fort in med bettet i munnen!!! Haha, han slukade nästan min hand och han tryckte sig mot tränset hela tiden :p En rastlös liten arbetsmyra! ;) Men som sagt skötte han sig jätte bra!! Så jag ska tömköra honom nu när jag inte ska rida honom, sen framöver ska jag gå med bommar på sidorna om hanom och sedan kommer skaklorna på! Så vi ännu senare kan sätta på vagnen och köra :D Skrutthästen min!

I morron ska jag rida lektion på ridskolan, så då tar jag med JymJym :) Inte ridit honom ordentligt på ett tag så det blir kul! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0