Nu kom ja över min rädsla!

Denna lastningen va den jag har varit nervösast för!
Drömde ju i fredags natt. Att vi lasta Finalas,
något gick fel han kom ut o de hängde köttslamsor... äger inte mer, hemska va de! Usch!!
Så kallsvett va jag för denna turen!!

Men min underbara prins stod alldeles stilla! Både till träningen o hem! Massa godis! :*
Träningen gick super! =) han blev svett min han kämpade på hela lektionen!
Tog de ganska lungt.. Han stod söndag o Igår. va ju typ storm igår!! :S

Va även till sjukhuset idag för o rönka mitt finger..
Den har varit ur led (Y) ett till finger som kan börja "ploppa" ur igen då.. KUL! inte =(
Men de tyckte de va bra att jag har tejpat fingret så den får vara med i rörelsen..

Men jobbigt va de o rida idag.. kunde ju inte ha tygeln där ja brukar! Men de gick ganska bra tycker ja! =)
Stolt över min skrutt! :)

Nej sova o ha praktik imorron är de som gäller! :) Natti! <3




Kommentarer
Postat av: Petra Dahlén

Hoppas du snart blir bättre :) Skönt att lastningen gick så bra :)

2012-02-21 @ 22:26:23
URL: http://petradahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0