helgen!

Som ni har läst. Hade stalljour med sofia på lörda'n! Jossan kom ju
Gud så mycke skratt o tårar har då aldrig kommit! ;)
sen med anna på sönda'n. Va att trevligt de med. =)
Men helgen har varit riktigt kämpig för min hand! :P
just nu går jag tejpad med lillfingret. ska in t sjukhuset imorron o se va de tycker.
Jimmy är ju på mig som en Gaaaaaam för att ja ska in.
får väl lyssna på min bättre hälft o åka in :P tycker bara min han ser kul ut! :P haha
Man ser isf var de 2 stora blåmärkena är :D haha


Igårkväll kom Jimmy en stund om han brukar. Kom o la sig bakom med armarna runt mig
o ja bara njuter! Somnade så klart. men då blev man ju avslappnad! ;) hahah

Idag har ja även varit vikarie i rådom =) mycke barn men riktigt kul!
Har ju jobbat hela februari! :) blir go lön denna månad! :D
men just nu vill jag bara att de ska bli fredag så man får åka hem! <3

Finaste vovvan som finns =) Lina o Spana

Ska väl snart åka o ge hästarna kvällsmat =)
imorran blir de träning på ridskolan. Tar de ganska lugnt =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0