Hästa dag

Jobbat 7.00 - 16.00 idag. snosat massor! =)

Hem direkt o mocka, ta in hästarna, ge mat o rida =)
Ridningen idag gick inte som ja ville. han va högerstark o PIGG!
Skvatt gjorde vi båda två. så första skenet kom idag! Men snäll som han är stannar han direkt! <3
Känner att ja behöver göra en genomkörare snart! får vänta till torsdag.
Dressyrlektion för Sandra Nilsson. ! Så glad jag har henne som hjälp!! <3

Så nu på kvällen hade vi hopplektion. Tog lektionshäst för Finalas kände jag just på Galoppen idag.
Jag hade molly o hon kändes riktigt fin! men så nätt hon blivit!! =( mådde inte riktigt bra över att rida henne.
Övningen va riktigt bra för balansen för både mej o molly. jag litar på henne till 100!%
Efter som Finalas är väldigt (unghästig) i hoppning känns de som.. Han hoppar fort!!!
Så man har fegat ut lite känner jag. Men med molly är vi på väg tillbaka! =)
trotts vår riktiga vurpa sist, rakt in i hindret! :P haha

Men nu ska ja sova. Upp o jobba imorgon. sista dagen usch! =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0