Full dag.

Slutade skolan vi 4 idag, suck... så jag åkte till stallet då. Red Jymjym lite i paddocken, han var pigg och fin! Men det var dock runt -20 så det blev inte så länge... Sedan tog jag in spirit och gjorde den vanliga proceduren med såren, sen gick jag en sväng med honom på banan.
Åkte med Pernilla ner till ridskolan och tittade på ponnygruppen. Pratade lite med Anna på läktaren och de ska bort så jag får rida Sessan i helgen om jag vill :) Men sen flög tjejen som red wolter av... Så jag skyndade ner för att kolla hur det hade gått, (det gick bra) men Sandra ville jag skulle upp på honom och rida runt lite, så inte han förstår att om nån flyger av så får han gå direkt in i stallet. Det gick bra. Men jag var inte i ridkläder precis och lädren passade inte så det såg ganska kul ut ;) Efter så följde jag med Anna och Moa hem till deras stall så de visade mig Sessans saker och så :) Tror jag ska rida henne en sväng i morron, men vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0