Finaste Skrutt! <3

Jobbat 9-17 idag. Underbart är livet när man trivs med det man gör! =) <3

Hem direkt o tog in hästarna. Mockade o gjorde allt klart i stallet. Hem o äta lite mat. =)
Slappa lite framför tvn efter maten. Sen blev de mot stallet igen! =) Ut o rida skrutten <3



Tog en ganska lugn tur eftersom vi fick på skon i måndags. Så de har ju blivit 3 dagars vila.
Tog en skritt tur igår. och idag kände jag bara på traven.
Jag jobbar HÅRT med denna taxtraven han har. Och nu börjar den släppa väldigt fort!
Vilket är så skönt! :D Får en mer avslappnad häst som int spänner sej så!. =)
Och idag började jag skratta åt mej själv när jag red.
Jag fick faktiskt "smacka" åt han för att få en bra trav. :P
Annars är de att man får hålla i han för de går för fort!

Så den finaste å duktigaste skrutt är han! <3
PÅ återseende! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad menar du med (taxtrav)? =)



Kram

2012-02-01 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0