Medina ~ Sann romans

Igår hade jag stalljour med Linnéa, Jossan kom också på morronen. Och gud va kul vi hade! Roligaste stalljouren tror ja minsann ;)
Nyss varit ute och åkt isbil med Linnea J ;) Men nu ska jag äta och sen bege mig mot min pålle :) Funderar på och tömköra :p Sen vidare på USK-möte! Nästa helg så ska vi ordna en skötarkurs, och även övernattning mellan skötarkursdagarna för de som vill! Tycker ja att ni som bor här i Torsby kan vara med på! ;)
Jag har en vecka kvar i skolan, sen har jag sportlov! Redan fullbokat ;)
På måndan ska jag ner till ATG i karlstad med Pernilla, sköta om Spirit varje dag, rida lilla Meteor under helgen och så ska jag ta hand om Elins häst Izza några dagar när hon är borta :) Nu på torsdag ska jag ha med Izza på min markarbetes-lektion och nästa tisdag ska hon med på dressyrlektion! Och den 26:e ska jag även rida bästa JymJym för Ulrika Fröding! :) Härligt lov! ♥
Jag och Izza hoppar nån gång förra året :)
Jag och Meteor i höstas :)

Kommentarer
Postat av: Ebba;)

Ska också rida för Ulrika!:D

2012-02-19 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0