Dagens 2 ridpass

Åkte först bort till min pållen och gick ut på promenad en stund i det fina vårvädret! :)
När jag var klar där så åkte jag bort till Meteor och Izza. Mockade och gjorde iordning först sen gick jag ut på en tur med Izza. Red runt sirsjön och det tog ungefär 1 h och 20 min. Hon var pigg, och traven var jättebra idag, hon var väldigt fin i handen.
Skulle ju egentligen till ridhuset med Meteor idag, man det var hundtävlingar och bokat nästan hela dagen. Så han fick ridas ute idag också :) Jobbade mycket med fattningar och avbrott och senare några enkla byten. Några blev jättebra :) Han var ganska seg i början men blev pigg efter lite galopp ;) Red lite mindre än en timme tror ja.


åhh va jag är tävlingssugen nu nu nu nu nu nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0