Taggar tävling

TÄVLING I MORGON! :D
Har inte så stora förväntningar, utan ska fokusera på att han ska vara avslappnad och koncentrera sig på mig. Finns det folk som rider runt om oss och de smackar- så lyssnar han på det. Då stressar han lätt upp sig och blir spänd och taktar. Mer dressyrträningen igår kändes ändå rätt hyfsad! Och när jag trimmade igenom programmen idag så var galoppen jätte fin! :) Men vi ska iaf ut och ha kul!!

Första klassen som är M2 har jag preliminär starttid till 10.20, och andra klassen som är LC:1 har jag preliminär starttid till 10.50.

Nästa tävling blir förmodligen 20:e maj i Säffle, omgång 2 i div3. Då blir det LB:0 som lagklass och kanske en förklass. Sen får vi sen hur det går fram tills dess, om jag lägger in nån mer tävling, beroende på hur han känns. :)


Nu taggar vi...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0