Hej nu! =)

Hej har inte hunnit med bloggen i veckan..
Haft hundarna hemma hela veckan med rymningar o skoj! =)
MEN under veckan.
Har Elin Dahlström fixat våran header! ;) Tummen upp!

Fått på Sko på Finalas förra veckan med! Så har varit träning där med!

Va med o tränade program i Lördags för Sandra. Framridningen kändes han KANONFIN!
Var med Div. 3 ponny laget o träna, som va så snälla o lät mig vara med! =) <3
Va sist som skulle köra mitt program. o dom handra skritta av vid Allén...
Finalas fryste sig på dom.. Han stressa upp sig jätte mycke!...
Fick tillslut fason på honom o ställde mig o väntade på min tur..
Då från ingen stans börjar han backa...
Tog fram tyglarna o la på skänkeln för att vi skulle FRAM!..
Då Reser han sig högt! ja ä i luften o landar bakom sadel.. (Måste sett roligt ut!)
Sen ä han cool lugn, hoppa av direkt o gick sen in o red.
Han va då spänd o odräglig hela programet! längningarna blev total usla för han va så spänd..

Men igår va jag med o tränade för Johan Ekenberg!.. Det var verkligen ett roligt pass!
Jag blev jätte nöjd. Så denna träningen lever jag länge på! :') Åå så fin han blev!
Inge högerstark o kvar hos mig!
Fick super bra träningstips för o få bort (taxtraven) o få en bättre galopp! =)
Ska ju inte tala om längningarna vi fick! Ååå säger ja bara! DOM bakbenen o Dom FRAMbenen! =D

Vi jobbade mycket i början med snett igenom med skänkelvikningar o ökningar i traven.
Sen mycket förvänd galopp på volten. skolor på medellinjen och ökningar i traven
Så jag är supernöjd med passet! =)

Finaste skrutt som va marin pojk igår ;)

Har hundarna även denna vecka =) Så va ute o tog kort på dom när ja slutat i de fina vädret! =)

Spana =)


Lina =)



Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja, det ser ut som honom, och jag hittade eran ridskolas hemsida, och all information stämmer in på honom, så det måste vara han! :) Hur har han det nu? Visst är han härlig! :) Saknar honom grymt mycket... :'( <3

2012-04-02 @ 17:49:28
URL: http://heztliiiv.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Vad skönt att höra att han har det bra! :) Han är verkligen bäst enligt mig :) Även fast att han var 4 år när jag hade honom, och jag knappt kunde nått, så lärde vi varandra saker. :)



Hälsa honom från mig om du kan/kommer ihåg snälla :)

2012-04-02 @ 18:10:52
URL: http://heztliiiv.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Antar de är sofia du skriver med men kan nog svara ;)

Han har de väldigt bra o han verkar o trivas bra! =)

Han står mycket i Centrum ;) så detta diggar han mycket! =) De är ju bara du kommer o hälsar på! De skulle han nog tycka om! =)Kram!=)

2012-04-02 @ 18:42:05
URL: http://torsbyryttarna.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar till båda: Ja, om jag kan övertala mamma och pappa att få komma och hälsa på (om det går för ridskolan osv), så vill jag göra det :) Fast jag bor vid stockholm, så det tar typ 9 timmar eller något (har inte räknat), att komma dit, men jag har kusiner där uppe så kan säkert bo hos dom då =) Kram :)

2012-04-03 @ 12:15:48
URL: http://heztliiiv.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Är då inga problem för ridskolan.. =) Nej så lång tid tar de inte. Syrran bor i Nykvarn o de tar ca 4 tim dit =)

2012-04-03 @ 21:11:19
URL: http://torsbyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0