Falcon

Förut så blev Linnéa B med till Spirit, så hon fick rida honom istället! Och jag fick låna Pernillas PRE, Falcon :)

Jobbade mest med avslappningen på honom, för det var ju bara andra gången jag satt på honom och senast var nog i somras nån gång? Han var något spänd och trippig, men stundtals fin! Så himla ovant!!! Från min lilla ponny till Falcon! Han är så himla rolig! Fast min hjärna hängde inte riktigt med när det plötsligt blev 2 tyglar! ;) haha.. Jobbade endast i skritt och trav, och ganska mycket på volten. Red honom också rakställd på volten, och då blev han jätte fin :)Lite ovant också i och med att han är "bäbis" än, så han välter gärna inåt, men ett par fiffiga tips från Pernilla stoppar jag i bakfickan!


Första dagen i hagen i vårat avlånga land.


Första gången jag satt på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0