Dagen!

Igår var vi ju som sagt på klubben och red igenom lite program! Hade med mig Spirit och red igenom LC:1. I slutet av framridningen var han riktigt fin! Vi red ju fram alla gemensamt och sen när vi skulle rida programmet så var vi ju ensamma i ridhuset. Han blev lite spänd och taktig, men slutet blev helt ok! Jag är överlag nöjd med honom, med tanke på att han bara gått hemma i skogen typ och bara gått med så många hästar 1 gång under tiden jag ägt honom. Och dressyrstaketen var ju lite läskiga ;) Men vi laddar om till den 14:e april då det är klubbtävling och vi rider M2 samt LC:1! :)

Och idag var jag på Johan-träning med Meteor! :) Jag är supernöjd! Han var jätterolig att träna för och Meteor var superfin! :) Vi jobbade mycket med förvänd galopp på volten, skolor på medellinjen och ökningar i traven :) I början när vi jobbade med skolorna blev M lite sur på mig och ville ingenting... Men efter ett tag med några tips av Johan blev han jättefin! Stort + för travökningarna och galoppen idag! :)


Första bilden på mig och min skrutt!


Jag och Meteor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0